Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-23

Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑΛ. για το σχολικό έτος 2022-2023, παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο των στοιχείων των κηδεμόνων, στην ακριβή ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας και στη διεύθυνση της κατοικίας του/της (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).
Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Διευθυντές/ντριες καλούνται να έχουν επικαιροποιημένα στοιχεία για να ενημερώσουν το ΠΣ myschool αντίστοιχα, θα πρέπει να αποσταλεί άμεσα στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών τους (Γ΄ Γυμνασίου, Α΄ Λυκείου, Β΄ Λυκείου) το υπόδειγμα Υπεύθυνης Δήλωσης που επισυνάπτεται. Η συγκεκριμένη Υ.Δ. θα πρέπει να
συμπληρωθεί και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο. Επισημαίνεται ότι στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας και ο ένας γονέας/κηδεμόνας να έχει επιλέξει το πεδίο 3α και ο άλλος το 3β.
Οι Διευθυντές/ντριες θα συγκεντρώσουν τις Υπεύθυνες Δηλώσεις και, αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και συμπληρωθούν τα στοιχεία στο ΠΣ myschool, θα τηρηθούν στο αρχείο.
Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας της υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής-ανανέωσης εγγραφής-μετεγγραφής στα Λύκεια, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, υπάρχει στο ΠΣ myschool πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές». Σε αυτό το πλαίσιο υπάρχει σελίδα Μαθητές  Άλλες Λειτουργίες  Μαζική ενημέρωση  e-εγγραφές κηδεμόνων, μέσω της οποίας μπορεί να γίνει μαζική ενημέρωση των στοιχείων (όνομα και επώνυμο) του πεδίου «Κηδεμόνας e-εγγραφές» δίνοντας τη δυνατότητα αντιγραφής των στοιχείων από τον πρώτο ή από τον δεύτερο κηδεμόνα για το σύνολο ή για επιλεγμένο πλήθος παιδιών, λειτουργικότητα ιδιαιτέρως χρήσιμη για τους/τις μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου του τρέχοντος έτους.
Κατά συνέπεια, οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων αφού ολοκληρώσουν την παραπάνω διαδικασία, θα πρέπει να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων στο πεδίο Κηδεμόνας e-εγγραφές και να διορθώσουν/συμπληρώσουν τα στοιχεία των κηδεμόνων των μαθητών/τριών, όπου χρειάζεται, σύμφωνα με την υπεύθυνη δήλωση των κηδεμόνων (π.χ. οι λατινικοί χαρακτήρες στο ΠΣ taxisnet θα πρέπει να συμφωνούν με τα αντίστοιχα στοιχεία στο πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές») στη σελίδα Μαθητές  Κατάλογος μαθητών Επεξεργασία στοιχείων μαθητή (γρανάζι) Κηδεμόνας e-εγγραφές.
Προκειμένου να ενημερώνονται από το Π.Σ. myschool και οι δύο κηδεμόνες, εφόσον δεν ρυθμίζεται κάτι διαφορετικό από δικαστική απόφαση, θα πρέπει να ενημερωθούν τα αντίστοιχα πεδία μέσω της διαδρομής Μαθητές  Κατάλογος μαθητών  Επεξεργασία στοιχείων μαθητή (γρανάζι)  Στοιχεία Επικοινωνίας  Στοιχεία Οικίας Πρώτου Κηδεμόνα /Στοιχεία Οικίας Δεύτερου Κηδεμόνα και εν συνεχεία θα πρέπει να επιλεγούν και στους δύο κηδεμόνες τα πεδία Ενημέρωση με Email, Ενημέρωση με SMS.
Μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης και την έκδοση του αποτελέσματος της κατανομής, ο έτερος κηδεμόνας, αν υφίσταται, πρέπει άμεσα να αποστείλει με κάθε
πρόσφορο τρόπο υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων και Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο.
Τέλος, παρακαλείσθε όπως αποστείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες είναι ανήλικοι/ες ή στους ίδιους/ες αν είναι ενήλικοι/ες την επισυναπτόμενη επιστολή προς ενημέρωσή τους.
Συν.: Δύο (02) ηλ. αρχεία